چهارشنبه 4 ارديبهشت 1398 / Wednesday 24 April 2019
تاریخ ثبت خبر : 1395/5/7 10:17:23 | کد خبر : 35306 | نسخه چاپی | ارسال به دوستان
پاسخ رئیس بیمارستان بقیه‌الله‌ دیلم به گزارش اخیر عصردیلم؛

بزودی با نصب سیستم نوبت‌دهی تلفنی، اینترنتی و حضوری دغدغه مردم مرتفع می شود

بزودی با نصب سیستم نوبت‌دهی تلفنی، اینترنتی و حضوری دغدغه مردم مرتفع می شود رئیس بیمارستان بقیه‌الله‌الاعظم(عج) دیلم گفت: طبق قانون ابلاغی وزارت بهداشت و درمان، ساعت کار کلینیک 3 ساعت صبح و 3 ساعت عصر است ولی امیدواریم با افتتاح کلینیک تخصصی خیّرساز در نیمه دوم امسال و نصب سیستم نوبت‌دهی تلفنی، اینترنتی و حضوری این دغدغه به‌حق مردم نیز مرتفع شود.

ابراهیم قنواتی‌پور در گفتگو با خبرنگار عصردیلم گفت: با اجرای طرح تحول سلامت در اردیبهشت 93 و استقرار 13 پزشک متخصص به‌صورت مقیم و دوره‌ای در شهرستان به‌طور متوسط ماهیانه بیش از 4 هزار نفر به کلینیک تخصصی مراجعه می‌کنند.

 

وی افزود: روزانه بیش از 100 نفر به آزمایشگاه بیمارستان مراجعه می‌کنند و ساعت نمونه‌گیری از ساعت 7.5 تا 9 صبح است و بعد از این ساعت فقط موارد اورژانسی و بستری در آزمایشگاه نمونه‌گیری می‌شود.

 

رئیس بیمارستان دیلم ضمن اشاره به برخی گلایه‌ها از نحوه ارائه خدمات در آزمایشگاه بیمارستان اظهار کرد: به دلیل کمبود فضای فیزیکی و حجم بالای مراجعین در نوبت صبح امکان ارائه مطلوب خدمات بر اساس تفکیک جنسی در فضای فعلی وجود ندارد و طبیعتاً شاهد نارضایتی مردم در زمان نمونه‌گیری هستیم.

 

قنواتی‌پور تصریح کرد: با افتتاح ساختمان جدید آزمایشگاه با زیربنای حدود 240 مترمربع در نیمه دوم امسال شاهد ارائه خدمات مطلوب‌تر و با رضایتمندی بیشتر به مردم خواهیم بود.

 

وی در خصوص گلایه مردم از نحوه نوبت‌دهی در کلینیک تخصصی خاطرنشان کرد: طبق قانون ابلاغی وزارت بهداشت و درمان، ساعت کار کلینیک 3 ساعت صبح و 3 ساعت عصر است ولی امیدواریم با افتتاح کلینیک تخصصی خیّرساز در نیمه دوم امسال و نصب سیستم نوبت‌دهی تلفنی، اینترنتی و حضوری این دغدغه به‌حق مردم نیز مرتفع شود.

 

رئیس بیمارستان دیلم افزود: به دلیل جابه‌جایی کلینیک فعلی به ساختمان جدید در آینده نزدیک امکان هزینه برای نصب سیستم نوبت‌دهی در این منزل اجاره‌ای وجود ندارد و با بهره‌برداری از ساختمان جدید این مشکل نیز حل می‌شود.

 

وی بیان کرد: ما همواره تلاش می‌کنیم بهترین خدمات را در حوزه درمان به مردم شریف دیلم ارائه کنیم ولی به‌دلیل پاره‌ای مشکلات مالی، کمبود تجهیزات، کمبود فضاهای فیزیکی و نبود متخصص در برخی از رشته‌ها و برخی روزها با مشکلاتی مواجه هستیم که با افتتاح ساختمان و فضاهای جدید این مشکلات کاهش می‌یابد.

 

رئیس بیمارستان دیلم افزود: قابل پیش‌بینی است که با این همه حجم بالای مراجعین به کلینیک و آزمایشگاه عده‌ای از نحوه خدمات‌دهی ناراضی باشند و ما نیز موظف به پیگیری خواسته‌ها و گلایه‌های مردم عزیز هستیم.

 

قنواتی‌پور از حضور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در مردادماه در شهرستان خبر داد و گفت: به مناسبت روز خبرنگار نشست خبری و هم‌اندیشی با حضور اصحاب رسانه و فعالین اجتماعی شهرستان برگزار می‌کنیم تا از نقطه نظرات و پیشنهادات آن‌ها در توسعه خدمات درمانی در شهرستان استفاده شود.


پایان خبر

اخبار مرتبط
    کلمات کلیدی
    همشهری | 11 مرداد 1395 12:46:20 | ارسال پاسخ
    0
    0
    سلام ممنون از دکتر قنواتی پور امیدوارم بزودی شاهد راه اندازی نوبت دهی تلفنی باشیم واین بی نظمی کنونی را دیگر شاهد نباشیم



    کانال خبری

    آپلود عکس

    محبوب ترین ها

    پربازدیدترین هاپربحث ترین ها

    تبلیغات

    صفحه نخستآرشیولینکستاندرباره ماتماس با ماRSS
    طراحی و پشتیبانی : پویاسامانه